Tiesa, puslapis, kuriame teigiama, neabejotina, kad puslapiai, kurių serp reitingai yra aukštesni, yra labai bendrinami. Kuo daugiau jūsų turinys bus bendrinamas, tuo daugiau žmonių jį pamatys ir nuspręs bendrinti. Kitaip tariant, sulaukę daugiau bendravimo socialiniuose tinkluose, jūsų paieškos sistemos reitingai padės, net jei tai netiesiogiai. Papildomas patarimas: jūs turite ne tik dalyvauti socialinėje žiniasklaidoje, bet ir padėti žmonėms dalytis jūsų turiniu ir sustiprinti jūsų prekės ženklo socialinius signalus. Galutinis verslo informacijos pozicionavimo veiksnys.
Autentiška verslo informacija Šis paskutinis padėties nustatymo veiksnys Telefono numerių biblioteka paprastai yra paskutinis, bet ne mažiau svarbus dalykas! Ypač įmonėms, turinčioms vietinę veiklą. Verslo informacijos buvimas ar nebuvimas yra vienas iš svarbiausių vietinių SEO pozicionavimo veiksnių. , nepamirškite nurodyti: Įmonės arba įmonės pavadinimo, adreso ir telefono numerio Vizitinė kortelė „Google“ mano versle Taip pat galite įtraukti ją į socialinę žiniasklaidą savo svetainėje ir atitinkamuose kataloguose (pvz., Atsiliepimai). yelp ar kituose aktyviuose kataloguose, kad būtų rasti teisingi geografiškai lokalizuoti paieškos terminai, pvz., miestas, regionas ir kt.
Vis dar turite energijosAr vis dar turite jėgų suprasti „Google“ reitingavimo veiksnius? Taigi čia parengiau papildomą straipsnį, kad papildyčiau savo žinias šia tema. „Seozoom“ tinklaraštyje radau išsamų straipsnį, kuriame pateikiami visi „Google“ reitingavimo veiksniai. Jei aš būčiau tu, aš tai patikrinčiau! Tai viskas apie SEO pozicionavimą! Jei perskaitėte iki šiol, sveikiname! Dabar jūs žinote pagrindinius SEO pozicionavimo veiksnius, sveikiname! Dėkojame, kad skaitėte tai, aš tik prašau paskutinės paslaugos! Kai pradedu rašyti šiuos straipsnius, tai darau visiems skaitytojams, tokiems kaip jūs, kurie nori gauti naudingų patarimų.
|